Op naar Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Femke Hiel - WaarBenJij.nu Op naar Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Femke Hiel - WaarBenJij.nu

Op naar Barcelona

Door: Femke Hiel

Blijf op de hoogte en volg Femke

28 Januari 2015 | Spanje, Barcelona

Daar sta je dan, twee koffers, handtas, papa, mama en vriendje op het vliegveld. Naar dit moment heb ik vanaf het begin van mijn opleiding uitgekeken. Toen mijn docent economie in de eerste les vertelde over de (inter)nationale stages wist ik het meteen: 'mijn stage gaat naar het buitenland'.

Vol enthousiasme vertelde ik mijn vriendinnen en ouders tot vervelens toe over de stages, Curaçao, Aruba, Sint Maarten, Londen, München, Portugal en natuurlijk Spanje. Welk land ik van al deze ging kiezen wist ik nog niet, maar naar het buitenland, dat ging ik.

Afgelopen zomer ben ik met mijn vriendinnetjes op citytrip naar Barcelona geweest, en daar ben ik eigenlijk een beetje verliefd geworden op de stad. Het mooie weer, het lekkere eten, het uitgaansleven en de vele bezienswaardigheden waren voor mij de perfecte combinatie.

Op school moesten we na de zomervakantie vrij snel de keuzes voor de stages doorgeven, en daarna was het twee weken lang afwachten geblazen. Vol spanning kropen deze twee weken voorbij tot ik op zaterdagochtend een berichtje kreeg van een vriendinnetje: 'Fem, we mogen naar Barca!'

Toen kon het zoeken naar een appartementje beginnen, na een hoop mailverkeer is het dan toch gelukt een leuk appartementje te vinden, en vanaf dat moment was het alleen maar afwachten...

Barcelona leek de hele tijd nog ver weg, de operatie, kerst, oud en nieuw het ging allemaal voorbij met zicht op eind januari. Maar eigenlijk, leek eind januari nog heel ver weg. Zelfs een week van te voren kon ik nog niet écht beseffen dat het al zo ver was.

Nu zit ik ondertussen al voor de derde dag in Barcelona. Op mijn slaapkamer, in het leuke appartementje waarvan de verwarming het ondertussen doet. Volgende week begint mijn stage, en eerlijk gezegd, kan ik nog steeds niet beseffen dat het eindelijk echt zo ver is.

Heel veel kusjes en knuffels vanuit het zonnige Barcelona!

Femke Hiel

  • 28 Januari 2015 - 17:28

    Odette Hiel :

    leuk Fem, we gaan je volgen.
    dikke kus van ons allen

  • 28 Januari 2015 - 17:29

    Lyanke :

    Wat leuk!!
    Geniet er maar lekker van en heel veel succes op je stageplaats!!

  • 28 Januari 2015 - 17:37

    Vief:

    Heel erg veel plezier lieverd!

  • 28 Januari 2015 - 17:43

    Gerard:

    Top idee ik ga je volgen. Veel plezier en succes in barca

  • 28 Januari 2015 - 18:13

    Chris Roks:

    Leuk Femke!! Ik ga je zeker volgen.
    Geniet ervan en veel plezier!

  • 28 Januari 2015 - 20:44

    Tiny Van Dam:

    Mooi geschreven Femke, geniet ervan!

  • 28 Januari 2015 - 20:57

    Jolanda Van Der Meer:

    veel plezier Femke, wij gaan je ook volgen

  • 01 Februari 2015 - 23:26

    Mieke:

    Wat een nieuws allemaal spannend veel succes en maak er een mooie eerste werkdag van

  • 04 Februari 2015 - 22:40

    Agnes:

    Super leuk om je te volgen.
    Veel plezier en dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Femke

Welkom op mijn pagina! Ik ben Femke Hiel, 20 jaar oud en en student aan de middelbare hotelschool in Tilburg. Voor mijn stage zit ik op dit moment voor 4,5 maand in Barcelona, Spanje. Via deze blog houd ik jullie op de hoogte! Liefs,

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 4243

Voorgaande reizen:

26 Januari 2015 - 10 Juni 2015

Stage Barcelona

Landen bezocht: