Geen nieuws = goed nieuws! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Femke Hiel - WaarBenJij.nu Geen nieuws = goed nieuws! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Femke Hiel - WaarBenJij.nu

Geen nieuws = goed nieuws!

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

01 Juni 2015 | Spanje, Barcelona

Heehee,

Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen. Het is alweer even geleden dat ik een verslagje geschreven heb.
Maar wat is er veel gebeurt! Vriendinnetjes zijn op bezoek geweest, papa en mama, met tante Agnes en ome Fons, Jeroen is nog een keertje langsgeweest...

En nu is het alweer tijd om mijn koffers te pakken, morgen verhuizen naar vriendinnetjes voor ons laatste feestweekje. Wat is het snel gegaan, en wat heb ik genoten van alles!

Uiteten, op stap en aan het strand liggen er is niet altijd evenveel tijd voor, maar als we een dagje vrij zijn gebeurt het vaak allemaal!

Nog een weekje feesten en dan vertrekken we alweer terug naar Nederland! Ik kijk er naar uit en ik zie er tegenop. Ik hen zin om iedereen weer te zien, en om weer beetje 'normaal' te eten, maar ook voor de eerste keer alleen vliegen, spannend!